Obchodné podmienky

Kontakt

OZ Zvuky cez ruky

Červeňova 34

81103 Bratislava

IČO: 30856671

DIČ: 2022038447

office@zvukycezruky.sk

 

 

Obchodné podmienky

 

  1. Ako si objednávate hudbu na našej stránke

Kliknutím na titul sa dostanete na stránku, kde vedľa obalu si môžete zvoliť: Kúpiť CD alebo Kúpiť MP3. Po kliknutí na jedno z nich sa dostanete do nákupného košíka, kde už vidíte stav vašej objednávky. Ak chcete objednávku zrušiť, kliknete na X napravo od názvu objednaného tovaru. Ten sa vám odpíše z nákupného košíka.

Ak ste objednávku odoslali, príp. zaplatili a svoje rozhodnutie kúpiť tovar ste zmenili, napíšte ihneď na adresu office@zvukycezruky.sk. Peniaze za zaplatený, ale neodoslaný tovar vám obratom vrátime na účet, z ktorého prišli, prípadne pošleme poštovou poukážkou na adresu uvedenú v objednávke.

V našom obchode môžete platiť nasledovne: Bežnou platobnou kartou – môžete platiť kartami VISA, VISA Electron alebo MasterCard. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.

 

  1. Ceny tovaru

Cena za CD je 13  €, Poštovné a balné je pre SR 0,- €, pre ČR 0,- €
Cena za stiahnutie albumu v MP3 je 8 €.

  1. Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky dostanete automatický mail s potvrdením o objednávke a platbe. Prosím, ozvite sa nám hneď na office@zvukycezruky.sk, ak ste ho nedostali.

  1. Termín dodania

Dodacia lehota CD sa pohybuje od 1 do 4 pracovných dní od prijatia objednávky. O skutočnosti, že objednávka bola vybavená a odoslaná, informujeme zákazníka mailom.

Dodacia lehota MP3 je hneď po obdržaní platby. O skutočnosti, že objednávka bola vybavená a odoslaná, informujeme zákazníka mailom.

 

  1. Spôsob dodania

Objednaný tovar (CD) zasielame poštou. Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne (18 dní) a informuje nás o tomto vopred alebo po zaslaní našej výzvy, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova, avšak spolu so súvisiacimi nákladmi.

Objednaný tovar (MP3): prístup na stiahnutie odosielame hneď po obdržaní platby. Je platný 24 hodín, ak nastane akýkoľvek problém, ozvite sa na office@zvukycezruky.sk

  1. Reklamácie

Reklamácie sú vybavované:

– telefonicky (v pracovných dňoch od 8:00 do 12:00 na telefónnom čísle 0902612501)

– mailom office@zvukycezruka.sk

Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. V takomto prípade vám pošleme zásielku novú. Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru na doručenie Slovenskej pošte.

Reklamácia sa vzťahuje na:
preukázateľné chyby, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania (napr. neprehrávajúce CD, poškodený alebo nekompletný booklet, prípadne rozbitý CD box/tray v nepoškodenom vrchnom obale a pod.)

Reklamácia sa nevzťahuje na:
chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru
výber tovaru zákazníkom

Postup pri reklamácii

Aby sme mohli Vašu reklamáciu akceptovať, dodržte prosím nasledujúce pravidlá:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar. Ak pri prevzatí tovaru zistíte chyby, oznámte nám to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
Reklamovaný tovar zašlite na našu adresu spolu s kópiu ústrižku od doručovateľa.

Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Oprávnenene reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete, alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.